December; normaliter de maand vol speculaas, pepernoten, Sinterklaas-, Kerstliederen, kerstkransjes, glΓΌhwein en natuurlijk cadeaus!

en grotendeels is dit nogsteeds mogelijk, maar dan niet met z'n allen tegelijk. Dit resulteerde in de boodschap: 
 β€˜π†πš 𝐧𝐒𝐞𝐭 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐚𝐚π₯ 𝐨𝐩 𝐳𝐚𝐭𝐞𝐫𝐝𝐚𝐠𝐦𝐒𝐝𝐝𝐚𝐠 𝐝𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐝 𝐒𝐧 𝐨𝐟 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐝𝐞 𝐰𝐒𝐣𝐀𝐰𝐒𝐧𝐀𝐞π₯𝐜𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚, 𝐀𝐨𝐦 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐩𝐫𝐞𝐒𝐝.’

Deze boodschap verkondigen we in de wintercampagne die loopt van medio november tot begin januari. In samenwerking met Stichting Deventer Binnenstads Management (SDBM) bedachten we het plan van aanpak en vervolgens hielp marketingbureau DieZit met het ontwerp voor de uitstraling van de campagne.

Met deze campagne stimuleren we de komst van bezoekers naar de binnenstad (op verspreide wijze). We creΓ«ren een fijne, winsterse sfeer en we zetten de gemeenschappelijke, krachtige promotie op.