Samen met Stichting Deventer Binnenstadsmanagement en Evenementenbureau dEVENTer heeft Deventer Marketing een campagne neergezet.

allround marketingbureau diezit. verzorgde het concept. We willen mensen middels de campagne uitnodigen om Deventer te komen bezoeken en de stad te beleven.

Helaas moet er gedurende de campagne veel aangepast worden in verband met de coronamaatregelen. Zo is er tijdens de campagneperiode een verspreidtabel geplaatst waarin de drukke tijden in de binnenstad zichtbaar waren. Het idee hierbij is de bezoekersverspreiding in de binnenstad te reguleren. 

Verder zorgt het bedrijf Ten Kate flowers & decorations uit Deventer voor de ├ęchte Kerstuitstraling in de binnenstad. Er werden mooie sfeervolle, groene berken op de Brink geplaatst met romantische lichtjes. Daarnaast zet Starlight opnieuw de mooie lichtobjecten neer, die echt zorgen voor de "Deventer Kerststad" uitstraling. 

Het lichtgevende rendier bewaakt stadsplein de Brink en is een echte eyecatcher! De doorloop Kerstbomen op het Broederenplein zorgen voor totally instagramworthy fotoplek en deze worden middels #inDeventer gedeeld op social media kanalen. Zo versterken off-, en online middelen elkaar en dat maakt de campagne krachtig.