Vandaag werd het nieuwe coalitieakkoord van Deventer gepresenteerd: Dichtbij, Betrokken en Bevlogen.


Behalve dat we heel blij zijn met de erkenning van het nieuwe college dat citymarketing bijdraagt aan de opgaven en groeiambitie van Deventer, zijn we erg blij om te lezen dat Gemeente Deventer € 500.000 investeert in het Hanzejaar! 👌🏻
(Natuurlijk staan daar soortgelijke investeringen van bedrijfsleven en instellingen tegenover (!).)

Wethouder Thomas Walder blijft 'onze' wethouder economie en citymarketing (fijn!) en heeft zich hard gemaakt voor het Hanzejaar, omdat hij gelooft in de kansen om Deventer breed op de kaart te zetten.

Samen met Hanzesteden Marketing (onder de vlag van MarketingOost | Regie op Vrijetijdseconomie) zetten we Deventer in 2023 stevig in de (inter)nationale spotlights onder het motto:

'𝐼𝑛 𝐷𝑒𝑣𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑡 𝑑𝑒 𝑡𝑜𝑒𝑘𝑜𝑚𝑠𝑡 𝑣𝑜𝑟𝑚𝑔𝑒𝑔𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑣𝑎𝑛𝑢𝑖𝑡 𝑑𝑒 𝑟𝑖𝑗𝑘𝑒 𝐻𝑎𝑛𝑧𝑒ℎ𝑖𝑠𝑡𝑜𝑟𝑖𝑒’

Een jaar lang feest in 9 Hanzesteden!
Naast een mooi cultureel en maatschappelijk programma zetten we Deventer economisch extra op de kaart als ondernemende, vooruitstrevende stad, waar we over grenzen heen kijken en mensen uitdagen om samen vernieuwende ideeën te realiseren. De moderne Hanze.

Hanzewaarden als handelsmentaliteit, samenwerking, de verbinding tussen
stad en ommeland, pragmatisme en het tonen van lef staan centraal.

Heb jij ideeën, organiseer jij tof programma en wil je mee bouwen aan een succesvol Hanzejaar?
Laat het ons dan even weten via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Onze kwartiermaker Nienke Nijboer gaat aan de slag om een mooi programma samen te stellen! 💪🏻