Hoe maken we ons culturele aanbod nog meer 'Deventers' en hoe vergroten we de impact? Met die vraag gingen de marketeers van de culturele organisaties vandaag samen aan de slag tijdens de merkworkshop.


Wat vonden jullie ervan?

"𝑰𝒏𝒔𝒑𝒊𝒓𝒆𝒓𝒆𝒏𝒅 𝒐𝒎 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒅𝒆 𝑫𝒆𝒗𝒆𝒏𝒕𝒆𝒓 𝒎𝒆𝒓𝒌𝒃𝒓𝒊𝒍 𝒏𝒂𝒂𝒓 𝒐𝒏𝒔 𝒆𝒊𝒈𝒆𝒏 𝒑𝒓𝒐𝒈𝒓𝒂𝒎𝒎𝒂 𝒕𝒆 𝒌𝒊𝒋𝒌𝒆𝒏!"

"𝑰𝒏 𝒐𝒏𝒛𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒎𝒖𝒏𝒊𝒄𝒂𝒕𝒊𝒆 𝒈𝒂 𝒊𝒌 𝒎𝒆𝒆𝒓 𝒆𝒊𝒈𝒆𝒏𝒘𝒊𝒋𝒛𝒆, 𝒗𝒆𝒓𝒏𝒊𝒆𝒖𝒘𝒆𝒏𝒅𝒆 𝒗𝒆𝒓𝒉𝒂𝒍𝒆𝒏 𝒖𝒊𝒕𝒍𝒊𝒄𝒉𝒕𝒆𝒏!"

"𝑯𝒆𝒆𝒍 𝒇𝒊𝒋𝒏 𝒐𝒎 𝒎𝒆𝒕 𝒆𝒍𝒌𝒂𝒂𝒓 𝒕𝒆 𝒔𝒑𝒂𝒓𝒓𝒆𝒏 𝒆𝒏 𝒅𝒆 𝒗𝒆𝒓𝒃𝒊𝒏𝒅𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒑 𝒕𝒆 𝒛𝒐𝒆𝒌𝒆𝒏. 𝑾𝒆 𝒌𝒖𝒏𝒏𝒆𝒏 𝒆𝒍𝒌𝒂𝒂𝒓 𝒆𝒄𝒉𝒕 𝒗𝒆𝒓𝒔𝒕𝒆𝒓𝒌𝒆𝒏."

Kijk. Dat is mooi! Zo maken we Deventer samen elke dag een stukje mooier. 👌🏻

En zo'n cultuurmarketing overleg? Dat bevalt goed, dus dat gaan we vaker doen. Annelies plant direct de volgende in!

Aanhaken? laat het ons weten!

Bedankt voor jullie enthousiasme! Deventer Schouwburg (Daphne Scholting en Janet elfrink), Evenementenbureau dEVENTerBurgerweeshuis (Karen Wijnen en Jeany Robbe), Eicas (Merle Oude Nijhuis), Bibliotheek Deventer (Marleen Benjamins en Kim Ojevaar) en Kunstenlab (Marjon van Tiel).