Die trots willen we uitdragen, zodat Deventer bekender wordt. We willen meer mensen binden aan Deventer, om hier te wonen, te werken, te ondernemen, te studeren of op bezoek te komen. Daarom zet Deventer Marketing in op brede citymarketing en citybranding, gericht op de vier doelgroepen: bewoners, bezoekers, bedrijven en talent. Dat doen we samen met een breed netwerk van stakeholders in en om Deventer.
De stichting positioneert, vermarkt en denkt mee over de stad Deventer als authentieke, eigenwijze, vernieuwende Hanzestad.
Een sterk merk helpt bij het laden van een krachtig en aantrekkelijk beeld van Deventer en het realiseren va de gezamelijke ambities.
Deventer Marketing werkt doelgericht en we maken scherpe keuzes in onze projecten en activiteiten. Samen met stakeholders gaan we voor het versterken van de economische vitaliteit.
Nieuws over onze activiteiten, samenwerkingen en onderwerpen die bijdragen aan het versterken van Deventer als merk, vind je in onderstaand overzicht. Wil je in de toekomst op de hoogte blijven? Volg Deventer Marketing dan op onze LinkedIn bedrijfspagina Deventer Marketing.
Door het ...inDeventer! logo te gebruiken laten we eenheid zien in communicatie. Het logo zorgt voor een duidelijke collectieve afzender, namelijk: Deventer. Initiatieven en organisaties uit Deventer mogen het logo gebruiken. Vraag het logo hier aan!
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. In de beeldbank staan beelden die passen bij de merkwaarden van Deventer. Deze beelden mogen gebruikt worden voor marketing en communicatie doeleinden voor Deventer.
Deventer: een authentieke, eigenwijze en vernieuwende Hanzestad. We spreken met elkaar af dat dit de kern is van het verhaal dat we vertellen, de manier waarop we Deventer positioneren. Het merk geeft richting aan communicatie, programmering, beleid en toekomstige ontwikkelingen.